Cenovnik

- sve cene su isključivo u dinarima
- sve cene su date u minimalnom iznosu, a predmet su dogovora
- kolona ukazuje da li je uslugu moguće izvršiti u potpunosti ONLINE
- više o svakoj usluzi u futeru ispod tabele:

NAZIV USLUGE cena za klijente redovna cena Jedinica mere / napomena
Korišćenje KLAUD sistema za dokumentaciju, po nalogu 0 2.000 mesečno
Korišćenje KLAUD sistema za dokumentaciju, po 1GB prostora 0 5.000 mesečno
Računovodstveno, poslovno i poresko savetovanje 6.000 12.000 po satu
Računovodstveno, poslovno i poresko savetovanje – na engleskom jeziku 8.000 18.000 po satu
Računovodstveno, poslovno i poresko savetovanje – na stranom jeziku 8.000 18.000 po satu, plus trošak prevodioca
Direktna komunikacija sa konkurentnim licima (kupac, dobavljač, radnik...) 6.000 12.000 po satu, min 30 minuta
APR - osnivanje preduzetnika 0 ako postaje klijent 6.000 plus apr takse
- APR - osnivanje DOO-a (bez posebnih zahteva van standardnih) 18.000 ako postaje klijent 30.000 plus apr takse
APR - promene preduzetnik 2.000 4.000 po promeni + apr takse
APR - promene DOO 5.000 10.000 po promeni + apr takse
- Usluga ”finansijski direktor” 180.000 300.000 po PIB, plus troškovi
- Usluga ”zastupnik supotpisom - direktor” 40.000 80.000 po PIB, plus troškovi
- Usluga ”samostalni zastupnik bez supotpisa - direktor” 300.000 800.000 po PIB, plus troškovi
- Likvidacija DOO - računovodstveni deo 20.000 60.000 po likvidaciji
- Likvidacija DOO - komplet pravni i računovodstveni deo 40.000 100.000 po likvidaciji
Predaja izjave o neaktivnosti na APR 2.000 6.000 po godini i potpisu
Preduzetnici na mirovanju (privremeni prekid delatnosti) 2.000 / mesečno
Preduzetnici paušalci 6.000 / mesečno
Preduzetnici, samo finansijsko, samooporezivanje/LZP 12.000 / mesečno
Preduzetnici, finansijsko + robno, samooporezivanje/LZP 18.000 / mesečno
Preduzetnici u sistemu PDV +25% na celokupnu mesečnu fakturnu cenu / mesečno
DOO, samo finansijsko 15.000 / mesečno
DOO, finansijsko + robno 22.000 / mesečno
DOO u sistemu PDV, samo finansijsko +25% na celokupnu mesečnu fakturnu cenu / mesečno
DOO tokom postupka likvidacije 18.000 / mesečno
Pristup knjigovodstvenom softveru, zarad samostalnog unosa 1.200 4.000 mesečno po korisničkom imenu
Maloprodaja 10.000 / po fiskalnoj kasi mesečno
Magacin 8.000 / po magacinu mesečno
Vozila 6.000 / po vozilu mesečno
Uvoz (JCI) 2.000 / 200 / po uvozu + broju stavki uvoza
Unos robe na stanje; prijem 2.000 / 200 / po prijemu + broju stavki prijema
Nivelacija 1.000 / 100 / po nivelaciji + broju nivelisanih stavki
Ino fakture, ulazne ili izlazne 1.000 / po fakturi
Ovlašćivanje na portalu e-porezi (povlači za sobom i ovlašćenje na LPA) 1.000 2.000 mesečno
Ovlašćivanje na portalu CROSO 1.000 2.000 po fakturi
Podrška u izradi korisničkog naloga za e-fakture 2.000 5.000 po korisničkom imenu
Registracija faktura u sistem e-faktura 10.000 + 500 15.000 + 1.000 mesečno plus po fakturi
Ponovljeni/ ispravljeni PDV obračuni zbog kašnjenja dokumentacije ili neblagovremenih i nekompletnih informacija od strane klijenta 8.000 15.000 po prijavi/ispravci
Elektronska Prijava/Odjava/Promena u CROSO-u na osnovu dostavljene dokumentacije 1.500 2.500 po prijavi
- Papirna Prijava/Odjava/Promena u CROSO-u na osnovu dostavljene dokumentacije 3.500 6.000 po prijavi
Izmena podataka o zaposlenom u obračunskom delu 2.000 5.000 po zaposlenom i po izmeni
Obračun zarada i drugih prihoda (npr zakupi) 1.000 / 600 3.000 / 1.000 po obračunu + po radniku
Obračun zarada iz 2 dela (akontacija) 3.000 / 600 6.000 / 1.000 po obračunu + po radniku
Obračun po samooporezivanju bilo koje prijave za fizička lica 4.000 8.000 po prijavi
Predaja zahteva i ostale dokumentacije za porodiljsko odsustvo i odsustvo radi nege deteta 0 1.000 po zahtevu ako su ispunjeni uslovi
Predaja dokumentacije za refundaciju bolovanja preko 30 dana 3.000 6.000 po mesecu/zaposlenom
Sastavljanje i/ili popunjavanje potvrda o zaposlenju za bilo koju svrhu 2.000 po dokumentu
Evidencija korišćenja godišnjih odmora 2.000 po radniku/godini
Sastavljanje odluka o korišćenju godišnjih odmora 3.000 5.000 po radniku/godini
Priprema statističkih izveštaja 6.000 15.000 po izveštaju/vrsti
Slanje međugodinjih bilansa i ostale dokumentacije za potrebe kredita, lizinga, tendera uz dodatnu dokumentaciju i izveštaje banke i BS i BU 1/2 mesečne cene po slučaju
Izveštavanje NBS-a (DI-1, P-1, DI-2, RN....) 5.000 20.000 po izveštaju
Izveštavanje ostalih državnih agencija (statističke, pokrajinske...) 5.000 20.000 po izveštaju
Slanje vanredne PPDG-1R i PPDG-1S usled promena (privremeno zatvaranje/otvaranje, izmena radnog statusa, umanjenje akontacije itd) 2.000 6.000 po prijavi
- Usluge arhiviranja nepreuzete dokumentacije 2.000 - po registratoru/godini
Predaja zahteva za povrat subvencije preko portala 2.000 + 1.000 4.000 + 1.000 po prijavi + po radniku
- Prisustvovanje popisu klijenata 1/2 mesečne cene 12.000 po magacinu / po satu
Sastavljanje prigovora na zapisnik poreske uprave 1/2 mesečne cene 20.000 po dokumentu
Vanredni postupci sa poreskom upravom - zahtev za preknjižavanje, reprogram za otpis kamate, za otpis duga zbog zastarelosti itd 2.000 4.000 po dokumentu
Rad sa inspekcijom u toku kancelarijske kontrole 1/3 mesečne cene 12.000 sat / 24.000 dan po kontroli plus troškovi
- Rad sa inspekcijom u toku terenske kontrole (poreska, finasijska, PDV) 1 mesečne cene 12.000 sat / 24.000 dan po kontroli plus troškovi
- Rad sa tržišnom inspekcijom u toku terenske kontrole 1 mesečne cene 12.000 sat / 24.000 dan po kontroli plus troškovi
- Rad i učešće u postupku kontrole poreske policije 1.000.000 2.000.000 po kontrolisanoj godini
Saradnja sa revizijom 2 mesečne cene 12.000 sat po reviziji/godini
Naručivanje, preuzimanje i tumačenje upita stanja - sintetika 1.000 2.000 po upitu
Naručivanje, preuzimanje i tumačenje upita stanja - analitika 1.000 3.000 po analitičkoj kartici/upitu
Obuka zaposlenih koji se bave finansijskom operativom kod klijenata 6.000 12.000 po satu
Rešavanje problema u pristupu sertifikatom portalu e-porezi, LPA ili CROSO 2.000 4.000 po slučaju
Usluge tehničke podrške za korišćenje poslovnog softvera 6.000 - po satu
Vršenje plaćanja u ime klijenata preko e-bankinga 500 - po nalogu
Izrada i slanje elektronskih faktura 100 250 komad
Slanje i prijem papirnih faktura 500 1.000 komad
- Usluga skeniranja ulaznih računa i prateće dokumentacije 250 600 po strani dokumenta
Obračun akcize 4.000 - po obračunu
Ponovljeni/ispravljeni obračuni zarade zbog kašnjenja dokumentacije ili neblagovremenih i nekompletnih informacija od strane klijenta 6.000 10.000 po obračunu
Izrada izveštaja o transfernim cenama - skraćeno 60.000 80.000 po studiji
Izrada izveštaja o transfernim cenama - puna studija 100.000 180.000 po studiji
- Izrada i predaja završnog računa na APR i PURS (za rok obrade i predaje duži od 60 dana) 1 mesečna cena 1 mesečna cena + 100.000 po mesecu + po godini
- Izrada i predaja završnog računa na APR i PURS (za rok obrade i predaje duži od 45 ali kraći od 60 dana) 1,5 mesečna cena 1,5 mesečna cena + 150.000 po mesecu + po godini
- Izrada i predaja završnog računa na APR i PURS (za rok obrade i predaje duži od 30 ali kraći od 45 dana) 2 mesečna cena 2 mesečna cena + 200.000 po mesecu + po godini
- Izrada i predaja završnog računa na APR i PURS (za rok obrade i predaje duži od 15 ali kraći od 30 dana) 2,5 mesečna cena 2,5 mesečna cena + 250.000 po mesecu + po godini
- Izrada i predaja završnog računa na APR i PURS (za rok obrade i predaje duži od 8 ali kraći od 15 dana) 3 mesečna cena 3 mesečna cena + 300.000 po mesecu + po godini
- Izrada i predaja završnog računa na APR i PURS (za rok obrade i predaje kraći od 8 dana) 4 mesečna cena 4 mesečna cena + 500.000 po mesecu + po godini
- Ispravke grešaka iz prethodnog perioda (pre zaključenja ugovornog odnosa sa Korisnikom), kontrola knjiženja, savetovanje itd – za rok 7 dana po mesecu + 15 dana za izradu mesečna cena po mesecu po obimu posla
- Ispravke grešaka iz prethodnog perioda(pre zaključenja ugovornog odnosa sa Korisnikom), kontrola knjiženja, savetovanje itd – za rok 5 dana po mesecu + 5 dana za izradu 2x mes. cena po mesecu po obimu posla
- Ispravke grešaka iz prethodnog perioda(pre zaključenja ugovornog odnosa sa Korisnikom), kontrola knjiženja, savetovanje itd – za rok 7 dana i kraći 4x mes. cena po mesecu po obimu posla
Hitna izrada bilo kog izveštaja na osnovu dokumenata dostavljenih pre manje od 5 (zakonskih) dana za obradu dokumentacije, sa rokom za izveštaj 5 i više radnih dana 1 H mesečne cene po izveštaju/prijavi
Hitna izrada bilo kog izveštaja na osnovu dokumenata dostavljenih pre manje od 5 (zakonskih) dana za obradu dokumentacije, sa rokom za izveštaj kraći od 5 radnih dana 2 H mesečne cene po izveštaju/prijavi
- Utvrđivanje svojstva osiguranika - priprema dokumentacije i predaja 8.000 12.000 po prijavi
Učešće u sastavljanju Ugovora o radu, Aneksa ugovora, rešenja o prekidu - standardni, po modelu 6.000 12.000 po dokumentu
Učešće u sastavljanju Rešenja o porodiljskom odsustvu i odsustvu radi nege deteta 4.000 10.000 po dokumentu
Učešće u sastavljanju Rešenja o korišćenju godišnjeg odmora 3.000 6.000 po dokumentu
- Učešće u regulisanju radnih dozvola za strance 24.000 40.000 po radniku + takse
Pravilnik o računovodstvu - za Mikro pravno lice 30.000 60.000 po dokumentu
Pravilnik o računovodstvu - za Malo pravno lice 40.000 80.000 po dokumentu
Pravilnik o računovodstvu - za Srednje pravno lice 60.000 120.000 po dokumentu
Pravilnik o računovodstvu - za Veliko pravno lice 100.000 200.000 po dokumentu
Pravilnik o radu 30.000 60.000 po dokumentu
Sistematizacija radnih mesta 30.000 60.000 po dokumentu
Pravilnik o reprezentaciji 15.000 30.000 po dokumentu
Pravilnik o korišćenju službenih vozila 15.000 30.000 po dokumentu
Pravilnik i ostalo u vezi zaštite podataka o ličnosti 30.000 60.000 po obvezniku
Sastavljanje dokumentacije vezane za arhiviranje (Pravilnik, Odluke, Arhivska knjiga za prvu godinu) 20.000 60.000 po obvezniku
Vođenje arhivske knjige narednih godina 100.000 - godišnje
Sastavljanje Ugovora o zakupu - standardni 5.000 12.000 po dokumentu
Sastavljanje ugovora o poslovnoj saradnji bilo kog tipa - standardni 6.000 12.000 po dokumentu
Sastavljanje ostalih tipova ugovora u standardnoj formi (Cesija, preuzimanje duga, Zajam, Asignacija itd) 5.000 12.000 po dokumentu
Sastavljanje bilo kakvog dopisa/molbe za razna treća lica 6.000 12.000 po dokumentu
Popunjavanje naloga za uplatu/isplatu/prenos van podrazumevanih u ceni 1.000 po nalogu
Slanje IOS obrazaca u ime klijenata na email adrese 1.000 2.500 po obrascu
- Kurirske usluge 3.000 6.000 po lokaciji; plus troškovi
- Učešće u naplati potraživanja 12.000 18.000 po slučaju
Dnevna/mesečna/godišnja evidencija vezana za tokove otpada uz slanje prijave jednom godišnje 12.000 25.000 po prijavi
Sastavljanje i slanje prijave za eko taksu 5.000 10.000 po prijavi
Sastavljanje i slanje prijave za porez na imovinu 8.000 16.000 po objektu
Sastavljanje i slanje prijave za ostale lokalne komunalne takse 6.000 12.000 po prijavi
Elektronske prijava preko E-poreza koje nemaju veze sa računovodstvom - lokacija, fiskalna kasa, izdvojena poslovna jedinica itd 3.000 6.000 po prijavi
Predaja prijave za stvarne vlasnike u ceni 6.000 po prijavi
Obračun i slanje prijave za posebne tokove otpada a na osnovu datih evidencija 6.000 15.000 po izveštaju
Izveštaj o prodaji duvanskih proizvoda 6.000 15.000 po izveštaju
Podnošenje prijave za porez na prenos apsolutnih prava 6.000 15.000 po prijavi
Predaja prijave za porez na dohodak građana - fizička lica 6.000 15.000 po prijavi


Bliži opis usluga:

  • usluge koje smo u mogućnosti da pružimo u potpunosti putem interneta, ONLINE, dakle bez kontakta - sistemski zahtev za elektronsko potpisivanje je posedovanje bilo kakvog desktop/laptop/netbook uređaja koji ima mogućnost priključenja čitača KES e-potpis kartica (bilo direktno USB ili putem dongle-a) kao i bilo kog operativnog sistema (windows: XP i noviji; linux: bilo koji kome je moguće pokrenuti PCSCD servis i GRDESKTOP klijent; Apple Mac: Yosemite i noviji, testirani Mojave i Big Sur); a za razmenu dokumentacije: bilo koji uređaj koji može da pokrene HTML5 veb pretraživač (za Android, IOS i Huawei postoji aplikacija na sistemski podrazumevanom mestu za preuzimanje aplikacija); neophodna internet konekcija; pružanje usluga ONLINE podrazumeva i telefonski poziv, korišćenje Viber ili WhatsApp komunikacije.
  • računovodstveno, poslovno i poresko savetovanje podrazumevaju savetovanje sa jednim licem; svako naredno lice (jmbg ili pib) uvećava iznos za 50%
  • lice koje prevodi, tokom savetovanja, se ne uračunava
  • osnivanje doo bez posebnih zahteva podrazumeva popunjavanje zvanične predložene forme željenim podacima; svi dopunski zahtevi podrazumevaju dodatno angažovanje advokata
  • promene APR za preduzetnika podrazumevaju samo registracione prijave i praćnje toka predmeta; promene za doo podrazumevaju i učešće u donošenju odluka nadležnog organa društva
  • sve promene kod kojih je naznačen ”pravni deo” podrazumevaju dodatno angažovanje advokata, advokatske kancelarije ili pravnika
  • likvidacija podrazumeva jednokratnu naknadu za vođenje postupka likvidacije, poslove vezane za otpočinjanje i okončanje; naplaćuje se odvojeno od cene za društva u likvidaciji
  • usluga "finansijski direktor" podrazumeva preuzimanje kompletne obaveze, prava i odgovornosti funkcije finansijskog direktora; u skladu sa sistematizacijom radnih mesta lica kome se pruža usluga; podrazumevano je i prepuštanje vođenja računovodstvenih poslova trećim licima
  • usluga "zastupnik supotpisom - direktor" podrazumeva proglašenje Tim011 Digital doo za zakonskog zastupnika na APR (u skladu sa pravilima registracije - obavezno je još minimum jedno fizičko lice kao zakonski zastupnik) i proglašenje ograničenja supotpisom
  • usluga ”samostalni zastupnik bez supotpisa - direktor” podrazumeva proglašenje Tim011 Digital doo za zakonskog zastupnika na APR (u skladu sa pravilima registracije - obavezno je još minimum jedno fizičko lice kao zakonski zastupnik) i proglašenje zastupanja bez ograničenja supotpisom; podrazumeva i preuzimanje kompletne obaveze, prava i odgovornosti funkcije generalnog direktora - zakonskog zastupnika bez ograničenja
  • usluga "rad i učešće u postupku kontrole poreske policije" podrazumeva davanje bilo kakve izjave poreskoj policiji (ne inspekciji!) a vezanih za poslovanje klijenta; osim za situacije kada je predmet kontrole poreske policije kupac ili dobavljač klijenta, a istovremeno nije i povezano lice sa klijentom, u smislu člana 36 Zakona o porezu na dohodak građana i/ili člana 59 Zakona o porezu na dobit pravnih lica, a sam klijent nije predmet kontrole poreske policije

preduzetnici na mirovanju u osnovnoj mesečnoj ceni imaju uračunato:

  • dva puta mesečno slanje upita stanja poreskoj i tumačenje zaduženja (dve sintetičke kartice) sa slanjem zaduženja u obliku uplatnica
  • preuzimanje rešenja iz poreskog sandučeta
  • korišćenje našeg CLOUD sistema za razmenu dokumenata putem ”oblaka”; putem mobilne, desktop ili veb-pretraživač pristupa; do dva naloga; do 5GB prostora
  • povlašćene cene za ostale i dodatne usluge

preduzetnici paušalci u osnovnoj mesečnoj ceni imaju uračunato:

  • vođenje KPO
  • izdavanje do 30 faktura mesečno
  • dva puta mesečno slanje upita stanja poreskoj i tumačenje zaduženja (dve sintetičke kartice) sa slanjem zaduženja u obliku uplatnica
  • preuzimanje rešenja iz poreskog sandučeta
  • slanje mesečnih paušalnih naloga za uplatu poreza
  • korišćenje našeg CLOUD sistema za razmenu dokumenata putem ”oblaka”; putem mobilne, desktop ili veb-pretraživač pristupa; do dva naloga; do 5GB prostora
  • obračun i prijava jednog zakupa
  • povlašćene cene za ostale i dodatne usluge

preduzetnici na samooporezivanju u osnovnoj mesečnoj ceni imaju uračunato:

  • vođenje računovodstvene dokumentacije
  • izdavanje do 30 faktura mesečno
  • dva puta mesečno slanje upita stanja poreskoj i tumačenje zaduženja (dve sintetičke kartice) sa slanjem zaduženja u obliku uplatnica
  • slanje mesečnih naloga za uplatu akontacije poreza na dobit
  • prijem i knjiženje ulaznih računa - do 50 komada mesečno
  • preuzimanje rešenja iz poreskog sandučeta
  • obračun i prijava LZP (zarade) preduzetnika
  • obračun i prijava jednog zakupa
  • obračun, izrada i prijava godišnjeg finansijskog izveštaja, sa opcijom potpisivanja KES e-sertifikatima putem naših e-sistema
  • obračun, izrada i prijava godišnjeg finansijskog izveštaja za statističke potrebe, sa opcijom potpisivanja KES e-sertifikatima putem naših e-sistema
  • slanje redovne, godišnje PPDG-1S prijave
  • korišćenje našeg CLOUD sistema za razmenu dokumenata putem ”oblaka”; putem mobilne, desktop ili veb-pretraživač pristupa; do dva naloga; do 5GB prostora
  • povlašćene cene za ostale i dodatne usluge

doo u osnovnoj mesečnoj ceni ima uračunato:

  • vođenje računovodstvene dokumentacije
  • izdavanje do 30 faktura mesečno
  • dva puta mesečno slanje upita stanja poreskoj i tumačenje zaduženja (dve sintetičke kartice) sa slanjem zaduženja u obliku uplatnica
  • slanje mesečnih naloga za uplatu akontacije poreza na dobit
  • prijem i knjiženje ulaznih računa - do 50 komada mesečno
  • preuzimanje rešenja iz poreskog sandučeta
  • obračun i prijava ODO (obaveznih doprinosa osnivača)
  • obračun i prijava jednog zakupa
  • obračun, izrada i prijava godišnjeg finansijskog izveštaja, sa opcijom potpisivanja KES e-sertifikatima putem naših e-sistema
  • obračun, izrada i prijava godišnjeg finansijskog izveštaja za statističke potrebe, sa opcijom potpisivanja KES e-sertifikatima putem naših e-sistema
  • slanje redovne, godišnje PP-PDP prijave
  • korišćenje našeg CLOUD sistema za razmenu dokumenata putem ”oblaka”; putem mobilne, desktop ili veb-pretraživač pristupa; do dva naloga; do 5GB prostora
  • povlašćene cene za ostale i dodatne usluge
  • doo i preduzetnici koji imaju robno, imaju uračunato sve sa spiska uračunatog, plus jedan magacin, jednu maloprodaju i jednu izveštajnu komunikaciju za jednu fiskalnu kasu
  • preduzetnici i doo u sistemu PDV imaju uračunato sve sa spiska uračunatog, plus dodatno obračun i prijava PDV i POPDV, kao i zahtev za povraćaj PDV
  • uvoz JCI podrzumeva knjiženje uvoza na osnovu JCI
  • prijem podrazumeva unos robe na stanje
  • nivelacija podrazumeva izmenu maloprodajnih cena u magacinu, uz obaveznu propratnu odluku o nivelaciji cena koju donosi ovlašćeno lice
  • ino fakture podrazumevaju ulazne račune na stranom jeziku i/ili izlazne fakture na stranom jeziku; dodavanje opisa unutar stavke na fakturi, na stranom jeziku, se ne smatra uslugom strane fakture.
  • registracija faktura u e-fakture podrazumeva da klijent obezbedi korisnički nalog
  • prijava ili promena na CROSO zahteva urednu dokumentaciju, ispravan ugovor o radu i kopiju očitane lične karte radnika; može zahtevati propratnu dokumentaciju; elektronska zahteva i ispravan KES e-potpis
  • obračuni zarada zahtevaju evidenciju radnog vremena
  • uslov za arhiviranje dokumentacije je posedovanje akta vezanih za Zakon o arhivskoj građi
  • uslovi za cenu 0 za predaju zahteva za porodiljsko odsustvo ili odsustvo radi nege deteta za ugovorne klijente ili 1.000rsd za klijente bez ugovora je da kompletnu dokumentaciju pribave sami
  • putni troškovi su: gorivo (20rsd po km), amortizacija (20rsd po km), putarina, troškovi parkinga, troškovi dnevnice radnika - dinarske, u visini neoporezivog iznosa, troškovi smeštaja radnika.